5 Mayıs 2009 Salı

gözyaşlarım ....,güçlü olmak zorundayım....

bir çocuğun gözyaşlarında akıyorum,karışıyorum toprağa,
akıp giden ömrüm müş meğer,
akıp giden ,ahh larla tükenen sevdaymış meğer,
bir çocuk gibi sevemedik ya,masumane,,,,,
dünyayı dize getirmeliydik oysa,yapamadık...
hep kaçtık,kaçtıkça arkamıza saklandık,kendi içimize....
sonra,,,,ömürrr aktıı,,pişmanlıklar saklandığı yerlerden çıktı,,
eski şarkılarda arandı ,doya doya yaşanamayan aşklar,
iç geçirdik akıp giden zamanlara,sevdalara,,
korkarak yaşadık hep,korktuk,ölürüz sandık,,
oysa bakkk,,minik çocuğun gözlerinden aktık,bittik,tükendik...

...................................................................................
yalnızlık dürtüsü;
vagonlara yüklemiş uzaklaştırmışım hüzünleri yüreğimden derken;
meğer ne kadar da aptalmışım,dünya nın yuvarlak olduuunu unutmuşum
ben attıkça geliyor,en mutlu anımı kan gölüne çeviriyorr,,bunu bana hep yapıyor........
kendime ,kendime kaçışları yaşarken,kendi zamanımı durdurduğumu sanarken,sen hep geliveriyosun ,tam da sana noktayı koymuşken...
koyduğum noktalar birikti eyyy hasretini çektiğim !!!
sildikçe seni yeryüzünden,yüreğime kazındıını unutuveriyorum,
ya kendine gidecek yeni bir yön bul,,ya bana yönelmişken aniden yokol,,
ya da beni kendi hislerinle tekrar doğur...
L....A....Z....K.....O...P.....A....T

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder